On the heels of the discovery of a 1991 publicity brochure stating Barack Obama was born in Kenya comes the unearthing of a 1990 Vanity Fair article stating Obama grew up in Singapore, not in Indonesia.

In both instances, the question immediately arises: Who was the source of the information that contradicts Obama’s accepted narrative?

In the case of the “born in Kenya” brochure, it’s almost certain that Obama was the source, because it was the policy of literary agent Acton & Dystel to ask its authors to write their own bios. The agency insists, however, “born in Kenya” was merely a “fact-checking error.” Nevertheless, the agency cannot explain why the “error” was repeated numerous times over the course of 16 years and never corrected by Obama.

Continue reading on www.wnd.com